Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХлопоніна-Гнатенко, О. І.-
dc.contributor.authorКоломієць, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-01-17T15:26:38Z-
dc.date.available2023-01-17T15:26:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХлопоніна-Гнатенко О. І., Коломієць Н. О. Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зерна. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 305-317.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20324-
dc.description.abstractування його конкурентних переваг на ринку зерна. У статті проведено аналіз теоретичних основ маркетингових інновацій, що впливають на управління діяльністю підприємства та підприємницькою діяльністю в цілому. Визначено маркетингові інновації в системі управління підприємством як один із способів забезпечити виживання і ефективне функціонування підприємствам в агресивному конкурентному середовищі. Під час переходу до нових етапів ринкових реформ, на всіх рівнях управління підвищується увага вмінню приймати оптимальні рішення, які будуть здійснювати вплив на майбутнє і зіставляти поточну діяльність зі стратегічними цілями.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проведен анализ теоретических основ маркетинговых инноваций, влияющие на управление деятельностью предприятия и предпринимательской деятельностью в целом. Определены маркетинговые инновации в системе управления предприятием как один из способов обеспечить выживание и эффективное функционирование предприятий в агрессивной конкурентной среде. При переходе к новым этапам рыночных реформ на всех уровнях управления повышается внимание умению принимать оптимальные решения, которые будут оказывать влияние на будущее и сопоставлять текущую деятельность со стратегическими целями.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the theoretical foundations of marketing innovations that influence the management of the activity of the enterprise and the entrepreneurial activity in general. The marketing innovations in the enterprise management system are defined as one of the ways to ensure the survival and effective functioning of enterprises in an aggressive competitive environment. During the transition to the new stages of market reforms, at all levels of management, attention is being paid to the ability to make optimal decisions that will have an impact on the future and compare current activities with strategic goals.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectінжинірингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectмаркетинговые инновацииuk_UA
dc.subjectинжинирингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectинформационные системыuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing innovationsuk_UA
dc.subjectengineeringuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectinformation systemsuk_UA
dc.titleМаркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зернаuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые инновации в системе управления предприятием как приоритетное направление формирования его конкурентных преимуществ на рынке зернаuk_UA
dc.title.alternativeMarketing innovations in the enterprise management system as a priority direction of forming its competitive advantages in the grain marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 200: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_200_2019_35.pdf349.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.