Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20292
Назва: Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України.
Інші назви: Концепции маркетинга и социальной ответственности в период переходной экономико-общественной фармации Украины
Concepts of marketing and social responsibility in the period of transitional economic and public pharmacy of Ukraine.
Автори: Морозов, В. І.
Ключові слова: стратегії маркетингу;онлайн-маркетинг;КСВ;Американська модель СВ;Континентально-Європейська модель СВ;Японська / Азійська модель СВ;стратегии маркетинга;онлайн-маркетинг;КСО;Американская модель СВ;Континентально-Европейская модель СВ;Японская / Азиатская модель СВ;marketing strategies;online marketing;CSR;American model CB;Continental-European NE model;Japanese / Asian Model ST
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Морозов В. І. Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 218-225.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасний стан трансформації структури та елементів маркетингу у зв’язку з розвитком та переходом його діяльності із суто традиційної сфери – в онлайн – формат. Також розглянуто та проаналізовано сучасні моделі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та запропоновані рекомендації стосовно їхньому застосуванню в соціальній сфері та корпоративному секторі України.
В статье рассмотрено современное состояние трансформации структуры и элементов маркетинга в связи с развитием и переходом его деятельности по сугубо традиционной сфере – в онлайн-формат. Также рассмотрены и проанализированы современные модели корпоративной социальной ответственности (КСО) и предложены рекомендации по их применению в социальной сфере и корпоративном секторе Украины.
The article considers the current state of transformation of the structure and marketing elements in connection with the development and transition of its activities in a strictly traditional sphere – to the online format. It also reviewed and analyzed modern models of corporate social responsibility (CSR) and proposed recommendations for their use in the social sphere and the corporate sector of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20292
Розташовується у зібраннях:Випуск 200: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk KhNTUSH_200_2019_25.pdf308.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.