Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозов, В. І.-
dc.date.accessioned2023-01-17T13:18:25Z-
dc.date.available2023-01-17T13:18:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМорозов В. І. Концепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 218-225.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20292-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасний стан трансформації структури та елементів маркетингу у зв’язку з розвитком та переходом його діяльності із суто традиційної сфери – в онлайн – формат. Також розглянуто та проаналізовано сучасні моделі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та запропоновані рекомендації стосовно їхньому застосуванню в соціальній сфері та корпоративному секторі України.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрено современное состояние трансформации структуры и элементов маркетинга в связи с развитием и переходом его деятельности по сугубо традиционной сфере – в онлайн-формат. Также рассмотрены и проанализированы современные модели корпоративной социальной ответственности (КСО) и предложены рекомендации по их применению в социальной сфере и корпоративном секторе Украины.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the current state of transformation of the structure and marketing elements in connection with the development and transition of its activities in a strictly traditional sphere – to the online format. It also reviewed and analyzed modern models of corporate social responsibility (CSR) and proposed recommendations for their use in the social sphere and the corporate sector of Ukraine.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectстратегії маркетингуuk_UA
dc.subjectонлайн-маркетингuk_UA
dc.subjectКСВuk_UA
dc.subjectАмериканська модель СВuk_UA
dc.subjectКонтинентально-Європейська модель СВuk_UA
dc.subjectЯпонська / Азійська модель СВuk_UA
dc.subjectстратегии маркетингаuk_UA
dc.subjectонлайн-маркетингuk_UA
dc.subjectКСОuk_UA
dc.subjectАмериканская модель СВuk_UA
dc.subjectКонтинентально-Европейская модель СВuk_UA
dc.subjectЯпонская / Азиатская модель СВuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectonline marketinguk_UA
dc.subjectCSRuk_UA
dc.subjectAmerican model CBuk_UA
dc.subjectContinental-European NE modeluk_UA
dc.subjectJapanese / Asian Model STuk_UA
dc.titleКонцепції маркетингу та соціальної відповідальності в період перехідної економіко-суспільної фармації України.uk_UA
dc.title.alternativeКонцепции маркетинга и социальной ответственности в период переходной экономико-общественной фармации Украиныuk_UA
dc.title.alternativeConcepts of marketing and social responsibility in the period of transitional economic and public pharmacy of Ukraine.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 200: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_200_2019_25.pdf308.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.