Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20153
Назва: Культура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях
Автори: Варипаєв, О.М.
Соболев, В.Л.
Ключові слова: «суспільство споживання»;культура «суспільства споживання»;маркетингові дослідження;соціально-філософські дослідження;"consumer society";culture of "consumer society";marketing researches;socio-philosophical research;«общество потребления»;культура «общества потребления»;маркетинговые исследования;социально-философские исследования
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Варипаєв О. М., Соболев В. Л. Культура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 714-721.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми формування культури споживання в сучасних соціально-філософських дослідженнях та практиках маркетингу, спрямовані на визначення стратегій споживання та поведінки споживачів у сучасному українському суспільстві.
In article problems of formation of culture of consumption in modern socially-philosophical researches and the marketing experts, directed on definition of strategy of consumption and behavior of consumers in a modern Ukrainian society are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20153
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_105.pdf170.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.