Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарипаєв, О.М.-
dc.contributor.authorСоболев, В.Л.-
dc.date.accessioned2023-01-13T11:01:52Z-
dc.date.available2023-01-13T11:01:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВарипаєв О. М., Соболев В. Л. Культура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 714-721.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20153-
dc.description.abstractДосліджено проблеми формування культури споживання в сучасних соціально-філософських дослідженнях та практиках маркетингу, спрямовані на визначення стратегій споживання та поведінки споживачів у сучасному українському суспільстві.uk_UA
dc.description.abstractIn article problems of formation of culture of consumption in modern socially-philosophical researches and the marketing experts, directed on definition of strategy of consumption and behavior of consumers in a modern Ukrainian society are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subject«суспільство споживання»uk_UA
dc.subjectкультура «суспільства споживання»uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectсоціально-філософські дослідженняuk_UA
dc.subject"consumer society"uk_UA
dc.subjectculture of "consumer society"uk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectsocio-philosophical researchuk_UA
dc.subject«общество потребления»uk_UA
dc.subjectкультура «общества потребления»uk_UA
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk_UA
dc.subjectсоциально-философские исследованияuk_UA
dc.titleКультура «суспільства споживання» у маркетингових та соціально-філософських дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_105.pdf170.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.