Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20118
Назва: Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку
Автори: Янковська, Г.В.
Ключові слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;оператори;стільниковий зв’язок;marketing communications;integrated marketing communications;operators;cellular connection;маркетинговые коммуникации;интегрированные маркетинговые коммуникации;операторы;сотовая связь
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Янковська Г. В. Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 582-589.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, здійснено аналіз останніх публікацій з питання інтегрованих маркетингових комунікацій, досліджено елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку, запропоновано методи управління трендом операторів стільникового зв’язку.
The essence of integrated marketing communications, the analysis of recent publications on integrated marketing communications, research elements of integrated marketing communications and cellular operators, the methods of brand cellular operators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20118
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_85.pdf169.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.