Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20118
Название: Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку
Авторы: Янковська, Г.В.
Ключевые слова: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;оператори;стільниковий зв’язок;marketing communications;integrated marketing communications;operators;cellular connection;маркетинговые коммуникации;интегрированные маркетинговые коммуникации;операторы;сотовая связь
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Янковська Г. В. Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 582-589.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, здійснено аналіз останніх публікацій з питання інтегрованих маркетингових комунікацій, досліджено елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку, запропоновано методи управління трендом операторів стільникового зв’язку.
The essence of integrated marketing communications, the analysis of recent publications on integrated marketing communications, research elements of integrated marketing communications and cellular operators, the methods of brand cellular operators.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20118
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_85.pdf169.63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.