Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19983
Название: Цінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
Авторы: Кушнір, Т.Б.
Кісляков, В.Г.
Ключевые слова: продовольчі товари;підприємства роздрібної торгівлі;цінові методи;стимулювання;реалізація;groceries;retail trade enterprises;pricing methods;stimulation;realization;продовольственные товары;предприятия розничной торговли;ценовые методы;стимулирование;реализация
Дата публикации: 2011
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кушнір Т. Б., Кісляков В. Г. Цінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 297-305.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто досвід використання цінових методів стимулювання реалізації товарів, які застосовують підприємства роздрібної продовольчої торгівлі для активізації процесу продажів.
The article reviewed pricing methods used for sales promotion in the enterprises retail food trade to activate the sales process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19983
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (13)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2011_1_45.pdf193.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.