Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнір, Т.Б.-
dc.contributor.authorКісляков, В.Г.-
dc.date.accessioned2023-01-10T10:29:31Z-
dc.date.available2023-01-10T10:29:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКушнір Т. Б., Кісляков В. Г. Цінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 297-305.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19983-
dc.description.abstractРозглянуто досвід використання цінових методів стимулювання реалізації товарів, які застосовують підприємства роздрібної продовольчої торгівлі для активізації процесу продажів.uk_UA
dc.description.abstractThe article reviewed pricing methods used for sales promotion in the enterprises retail food trade to activate the sales process.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпродовольчі товариuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectцінові методиuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectgroceriesuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectpricing methodsuk_UA
dc.subjectstimulationuk_UA
dc.subjectrealizationuk_UA
dc.subjectпродовольственные товарыuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.subjectценовые методыuk_UA
dc.subjectстимулированиеuk_UA
dc.subjectреализацияuk_UA
dc.titleЦінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_45.pdf193.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.