Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19956
Назва: Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами
Автори: Жарко, І.В.
Мазепа, Т.С.
Смокова, Л.М.
Ключові слова: ціноутворення;роздрібна торгівля;продовольчі товари;методологія;pricing;retail;groceries;methodology;ценообразование;розничная торговля;продовольственные товары;методология
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Жарко І. В., Мазепа Т. С., Смокова Л. М. Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 194-202.
Короткий огляд (реферат): Досліджено основні підходи до ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Визначено, що ціноутворення на продовольчі товари в роздрібній торгівлі є складним процесом, що зазнає впливу багатьох чинників.
The basic going is investigational near pricing in a retail business food stuffs. It is certain that pricing on food stuffs in a retail business is a difficult process, feel like influence of many factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19956
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_31.pdf183.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.