Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖарко, І.В.-
dc.contributor.authorМазепа, Т.С.-
dc.contributor.authorСмокова, Л.М.-
dc.date.accessioned2023-01-09T18:49:09Z-
dc.date.available2023-01-09T18:49:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖарко І. В., Мазепа Т. С., Смокова Л. М. Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 194-202.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19956-
dc.description.abstractДосліджено основні підходи до ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Визначено, що ціноутворення на продовольчі товари в роздрібній торгівлі є складним процесом, що зазнає впливу багатьох чинників.uk_UA
dc.description.abstractThe basic going is investigational near pricing in a retail business food stuffs. It is certain that pricing on food stuffs in a retail business is a difficult process, feel like influence of many factors.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectпродовольчі товариuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectgroceriesuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectценообразованиеuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.subjectпродовольственные товарыuk_UA
dc.subjectметодологияuk_UA
dc.titleМетодологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_31.pdf183.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.