Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19956
Title: Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами
Authors: Жарко, І.В.
Мазепа, Т.С.
Смокова, Л.М.
Keywords: ціноутворення;роздрібна торгівля;продовольчі товари;методологія;pricing;retail;groceries;methodology;ценообразование;розничная торговля;продовольственные товары;методология
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Жарко І. В., Мазепа Т. С., Смокова Л. М. Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 194-202.
Abstract: Досліджено основні підходи до ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. Визначено, що ціноутворення на продовольчі товари в роздрібній торгівлі є складним процесом, що зазнає впливу багатьох чинників.
The basic going is investigational near pricing in a retail business food stuffs. It is certain that pricing on food stuffs in a retail business is a difficult process, feel like influence of many factors.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19956
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_31.pdf183.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.