Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19833
Назва: Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010)
Автори: Нікітіна, В.В.
Запаренко, Г.В.
Ключові слова: порівняльний аналіз;шоу-бізнес;технології шоу-бізнесу;президентські вибори у США (2008);президентські вибори в Україні (2010);comparative analysis;show business;show business technologies;US presidential election (2008);presidential elections in Ukraine (2010);сравнительный анализ;шоу-бизнес;технологии шоу-бизнеса;президентские выборы в США (2008);президентские выборы в Украине (2010)
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Нікітіна В. В., Запаренко Г. В. Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010). Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 629-637.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано використання політтехнологами методик шоубізнесу для впливу на свідомість американських і українських громадян під час президентських виборчих кампаній.
There is characterized using by polittechnologists of show-business methods for influence on the American and Ukrainian citizens’ consciousness during president election company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19833
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_88.pdf193.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.