Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19829
Назва: Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції
Автори: Джоджуа, Р.А.
Ключові слова: цінність;клієнт;ринок;фармацевтична продукція;value;client;market;pharmaceutical products;ценность;клиент;рынок;фармацевтическая продукция
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Джоджуа Р. А. Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 596-606.
Короткий огляд (реферат): На засадах дослідження особливостей взаємовідносин продавця та покупця на ринку фармацевтичної продукції встановлено джерела ресурсного та ринкового потенціалу клієнта, фактори формування його цінності, а також місце та роль інтегрованих маркетингових комунікацій у процесі створення цінності клієнта під час реалізації фармацевтичної продукції.
Based on studies of the relationship of seller and buyer in the market of pharmaceutical products established sources of resources and market potential client, factors of its value, and the place and role of integrated marketing communications in the process of creating customer value in the implementation of pharmaceutical products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19829
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_84.pdf209.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.