Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1980
Название: | Проблеми впровадження міжнародних стандартів якості в операційну діяльність готелів Problems of international standards of quality in operating activities hotel |
Авторы: | Ольшанський, Олександр Васильович |
Ключевые слова: | якість;стандарти;управління;послуги;система;стандартизація;підприємство;готель;качество;стандарты;управление;услуги;система;стандартизация;предприятие;гостиница;quality;management;services;systems;standards;enterprise;hotel |
Дата публикации: | 2014 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Ольшанський О.В. Проблеми впровадження міжнародних стандартів якості в операційну діяльність готелів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 264-273. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто проблеми впровадження міжнародних стандартів якості
в операційну діяльність готелів в умовах інтеграції України в міжнародне
співтовариство. Основними завданнями в сфері готельного бізнесу, згідно
міжнародних стандартів, повинно стати створення конкурентних переваг і
підвищення конкурентоспроможності, пошук нових шляхів розвитку,
оновлення власної політики з урахуванням динамічного ринку готельних
послуг. Визначено порядок розробки та стандартизації системи якості
послуг підприємств готельного господарства. The problems of implementation of international standards of quality in hotel operations in today's global market and the integration of Ukraine into the international community. The main objectives in the hotel industry, according to international standards, should be to create a competitive advantage and competitiveness, seeking new ways to develop, update its policy on the basis of the dynamic market of hotel services. An order of the development and standardization of service quality hotel management companies. It is advisable to order the development and standardization of quality of service hospitality company to be realized by the following units of work: 1 - organization of work on the creation of quality, benchmarking, outsourcing quality; 2 - design (engineering) systems; 3 - documentation of the system; 4 - implementation of the system; 5 - standardization system; 6 - evaluate the effectiveness of the system and its correction. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1980 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1 (19) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_1_28.pdf | 299.5 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.