Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19564
Назва: Бенчмаркінг як інноваційна складова стратегій маркетингу
Автори: Гуслєва, Є. В.
Науковий керівник : Грідін, О. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Гуслєва Є. В. Бенчмаркінг як інноваційна складова стратегій маркетингу. Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвячена 90-річчю ХНТУСГ імені Петра Василенка, 23-24 квітня 2020 р.; наук. кер. Грідін О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 58-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19564
ISBN: 978-617-7602-83-4
Розташовується у зібраннях:Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвячена 90-річчю ХНТУСГ імені Петра Василенка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_23-24.04.2020-21.pdf238.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.