Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19564
Title: Бенчмаркінг як інноваційна складова стратегій маркетингу
Authors: Гуслєва, Є. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Грідін, О. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Гуслєва Є. В. Бенчмаркінг як інноваційна складова стратегій маркетингу. Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвячена 90-річчю ХНТУСГ імені Петра Василенка, 23-24 квітня 2020 р.; наук. кер. Грідін О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 58-60.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19564
ISBN: 978-617-7602-83-4
Appears in Collections:Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем": присвячена 90-річчю ХНТУСГ імені Петра Василенка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_23-24.04.2020-21.pdf238.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.