Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1947
Назва: Вплив пандемії на особливості здійснення рекламної діяльності
Автори: Бегун, С. І.
Данилюк, Т. І.
Нагорнюк, Ю. О.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Бегун С. І., Данилюк Т. І., Нагорнюк Ю. О. Вплив пандемії на особливості здійснення рекламної діяльності. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 390-392 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1947
Розташовується у зібраннях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-391-393.pdf199.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.