Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1947
Название: Вплив пандемії на особливості здійснення рекламної діяльності
Авторы: Бегун, С. І.
Данилюк, Т. І.
Нагорнюк, Ю. О.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Бегун С. І., Данилюк Т. І., Нагорнюк Ю. О. Вплив пандемії на особливості здійснення рекламної діяльності. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 390-392 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1947
Располагается в коллекциях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-391-393.pdf199.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.