Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18955
Назва: Metaverse as a driver for hospitality and toyrism management and marketing (Метавсесвіт як рушійна сила менеджменту та маркетингу сфери гостинності та туризму)
Автори: Шило, Даніїл Сергійович
Науковий керівник : Крупей, М. І.
Муравйова, О. М.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Шило Д. С. Metaverse as a driver for hospitality and tourism management and marketing (Метавсесвіт як рушійна сила менеджменту та маркетингу сфери гостинності та туризму). Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання" 30 листопада 2022 р.; наук. кер. Крупей М. І., Муравйова О. М. Харків: ДБТУ, 2022. С. 114-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18955
Розташовується у зібраннях:Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2022-114-115.pdf505.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.