Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : [118] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 118
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Problems of the development of youth entrepreneurship in the Republic of ArmeniaMkrtchyan, Tatul; Galoyan, Diana
2020Development of youth entrepreneurship in LatviaKreituss, I.; Vasiljeva, T.
2020The specific of the development of youth entrepreneurship in r. of MoldovaCiloci, Rafael
2020Компоненти цільового ринку за рівнем прихильності споживачів до туристичного агентства та туристичної послугиШульгіна, Л. М.
2020Участь закладів вищої освіти у стартап-екосистемі з метою створення власного брендуСкрипнюк, К. О.; Савєлова, А. Д.
2020Брендинг закладу вищої освітиПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2020Перспективи розвитку міжнародного маркетингу на українських підприємствахПерерва, П. Г.; Красношапка, А. В.; Кропива, В. О.; Курочкіна, М. Ю.
2020Вплив пандемії на розвиток готельного бізнесу УкраїниКрикавський, Є. В.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.
2020Маркетингове забезпечення комерціалізації науково-технічних розробокКостянчук, К. В.; Зозульов, О. В.
2020Маркетингові інновації в розвитку туристичної індустрії УкраїниЗначек, Р. Р.; Мардар, М. Р.
2020Принципи формування системи біржової електронної торгівлі необробленою деревиноюІлляшенко, С. М.; Шипуліна, Ю. С.; Смоляр, Ю. Ю.
2020Система моделей товару в маркетингуЗозульов, О. В.; Царьова, Т. О.
2020Сучасні можливості реклами освітніх послугЗначек, Р. Р.; Ковалів, І. О.
2020Ощадливе виробництво як концепція оптимізації використання маркетингового інструментарію на підприємствахЖуков, С. А.
2020Маркетингове управління змінами в умовах сучасних викликівЖегус, О. В.
2020Ефективне використання ресурсів науково-освітньо-виробничого кластеру для розвитку продовольчого маркетингуЄвлаш, В. В.; Савицька, Н. Л.; Аксьонова, О. Ф.
2020Маркетингові й рекламні аспекти екоінноваційДайновський, Ю. А.; Бук, Л. М.; Гліненко, Л. К.
2020Геокарта клієнтського середовища у сфері гостинностіБовш, Л. А.
2020Туристичний бізнес і маркетинг у період пандемії: міжнародний досвідАндросова, Т. В.; Кулініч, О. А.
2020Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності торговельних підприємствЯнчева, Л. М.; Кащена, Н. Б.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 118