Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41472
Title: Ощадливе виробництво як концепція оптимізації використання маркетингового інструментарію на підприємствах
Authors: Жуков, С. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жуков С. А. Ощадливе виробництво як концепція оптимізації використання маркетингового інструментарію на підприємствах. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 159-161.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41472
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_159-161.pdf540.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.