Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 170 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємствМелушова, І. Ю.; Кушнир, В. В.
2018Діяльність онлайн-ритейлерів у контексті забезпечення сталого розвитку економіки: маркетинговий аспектНаторіна, А. О.
2018Мобільні додатки: інноваційний підхід до маркетингу готельно-ресторанного бізнесуМонтрін, І. І.
2018Роль інноваційного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності регіонального ринкуЛуцків, О. М.
2018Факторний аналіз як метод дослідження собівартості продукціїМаркіна, І. А.; Бебешко, Н. О.
2018Сучасні детермінанти економічного зростання за дослідженнями Світового банкуНосач, Л. Л.
2018Особливості формування ресурсної бази підприємстваМакаренко, П. М.; Третяк, Ю. М.
2018Класифікація типів інновацій торговельних підприємствНосач, Н. М.
2018Прогнозування розвитку підприємствКолмакова, О. М.; Мулік, Я. А.
2018Формування корпоративної культури та просування бренду через мережу Facebook як елементи сталого розвитку підприємстваОсташова, В. О.; Білібін, Є. С.; Рубель, А. В.