Фінансові механізми сталого розвитку України : [114] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 114
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Основні засади сталого розвитку ринку послуг в УкраїніЧернишова, Л. О.; Махмудов, Х. А.
2019Конкурентоспроможність як чинник сталого розвитку економіки УкраїниЧернишова, Л. О.; Дьяченко, О. А.
2019Превентивне антикризове управління при формуванні антикризової стратегіїЧередник, Р. В.; Хоммієв, Д. М.
2019Развитие транспортной сети ЕАЭСХмельницкая, Г. С.
2019Стратегічні орієнтири концепції сталої екологічної економікиСтаверська, Т. О.
2019Особливості правового регулювання маркетингу на сучасному етапі розвитку економікиПрядко, О. М.; Жданов, Є. О.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна, Н. В.
2019Алгоритм организации и проведения экономических исследованийПолякова, Я. А.
2019Парадигма конкурентоспроможності сучасного підприємстваНоврузов, Айдин Новруз огли; Мамедова, К. С.
2019Перспективи розвитку соціального підприємництва в УкраїніКулинич, Т. В.; Руденко, І. В.
2019Основні нормативні документи оцінки стану інноваційної діяльності в УкраїніКот, О. В.; Твердохліб, К. О.
2019Концептуалізація управління економічною активністю підприємств торгівліКащена, Н. Б.
2019Відповідальне споживання – складова сталого розвитку суспільстваЖилякова, О. В.
2019Управління прибутковістю інвестиційної діяльності торговельних підприємств Дніпропетровського регіонуЄгорова, О. М.
2019Економічні аспекти сталого розвитку підприємств на засадах інноваційностіГрабовська, І. В.
2019Підходи до класифікації стратегій міжнародної конкуренто-спроможності підприємстваВеличко, К. Ю.; Шкуратенко, В. В.
2019Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринкахВеличко, К. Ю.; Фурса, М. В.
2019Митне регулювання зовнішньої торгівлі в контексті євроінтеграціїВеличко, К. Ю.
2019Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використанняБугріменко, Р. М.; Зонвіре, О.
2019Соціально-економічні аспекти сталого агровиробництва на ресурсозберігаючих та природоохоронних засадахБойко, Є. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 114