Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18484
Title: Формування ланцюга цінності продукту в туристській галузі
Other Titles: Формирование цепочки ценности продукта в туристической отрасли
The formation of the value chain of the product in the tourism industry
Authors: Мамотенко, Д. Ю.
Лозова, О. А.
Keywords: ланцюг цінності продукту;туристична галузь;витрати;конкурентні;переваги;цепь ценности продукта;туристическая отрасль;издержки;конкурентные преимущества;value chain of the product;the tourism industry;costs;competitive advantage
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Мамотенко Д. Ю., Лозова О. А. Формування ланцюга цінності продукту в туристській галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 171 «Економічні науки». 2016. С. 142-147.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 171;
Abstract: Метою статті є дослідження формування ланцюга цінності туристичного продукту як інструменту зниження витрат та досягнення конкурентних переваг фірми на ринку. Сформовано ланцюг створення туристичного продукту в сучасних умовах. Доведено, що основна увага туристичних підприємств повинна приділятися створенню та дистрибуції турів, що є головним чинником підвищення конкурентоспроможності та можливості економії витрат. В практичному змісті для ефективного функціонування компанії потрібна взаємодія ланцюжків цінностей всіх контрагентів при створенні вартості.
Целью статьи является исследование формирования цепочки ценности туристского продукта как инструмента снижения затрат и достижения конкурентных преимуществ фирмы на рынке. Сформирована цепочка создания туристического продукта в современных условиях. Доказано, что основное внимание туристических предприятий должно уделяться созданию и дистрибуции туров, что является главным фактором повышения конкурентоспособности и возможности экономии затрат. В практическом смысле для эффективного функционирования компании необходимо взаимодействие цепочек ценностей всех контрагентов при создании стоимости.
The purpose of this paper is to study the formation of value chain tourism product as a tool for reducing costs and achieving competitive advantages of firms in the market. Formed chain of creation of tourist product in modern conditions. It is proved that the focus of tourism enterprises should be given to the creation and distribution of tours, which is a major factor in increasing the competitiveness and possible cost savings. In practical terms, for the effective functioning of the company requires the interaction of value chains, all partners in creating value.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18484
Appears in Collections:Випуск 171: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_171_2016.pdf361.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.