Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамотенко, Д. Ю.-
dc.contributor.authorЛозова, О. А.-
dc.date.accessioned2022-12-18T14:40:31Z-
dc.date.available2022-12-18T14:40:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМамотенко Д. Ю., Лозова О. А. Формування ланцюга цінності продукту в туристській галузі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 171 «Економічні науки». 2016. С. 142-147.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18484-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження формування ланцюга цінності туристичного продукту як інструменту зниження витрат та досягнення конкурентних переваг фірми на ринку. Сформовано ланцюг створення туристичного продукту в сучасних умовах. Доведено, що основна увага туристичних підприємств повинна приділятися створенню та дистрибуції турів, що є головним чинником підвищення конкурентоспроможності та можливості економії витрат. В практичному змісті для ефективного функціонування компанії потрібна взаємодія ланцюжків цінностей всіх контрагентів при створенні вартості.uk_UA
dc.description.abstractЦелью статьи является исследование формирования цепочки ценности туристского продукта как инструмента снижения затрат и достижения конкурентных преимуществ фирмы на рынке. Сформирована цепочка создания туристического продукта в современных условиях. Доказано, что основное внимание туристических предприятий должно уделяться созданию и дистрибуции туров, что является главным фактором повышения конкурентоспособности и возможности экономии затрат. В практическом смысле для эффективного функционирования компании необходимо взаимодействие цепочек ценностей всех контрагентов при создании стоимости.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to study the formation of value chain tourism product as a tool for reducing costs and achieving competitive advantages of firms in the market. Formed chain of creation of tourist product in modern conditions. It is proved that the focus of tourism enterprises should be given to the creation and distribution of tours, which is a major factor in increasing the competitiveness and possible cost savings. In practical terms, for the effective functioning of the company requires the interaction of value chains, all partners in creating value.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 171;-
dc.subjectланцюг цінності продуктуuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectконкурентніuk_UA
dc.subjectперевагиuk_UA
dc.subjectцепь ценности продуктаuk_UA
dc.subjectтуристическая отрасльuk_UA
dc.subjectиздержкиuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectvalue chain of the productuk_UA
dc.subjectthe tourism industryuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.titleФормування ланцюга цінності продукту в туристській галузіuk_UA
dc.title.alternativeФормирование цепочки ценности продукта в туристической отраслиuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of the value chain of the product in the tourism industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 171: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_171_2016.pdf361.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.