Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18183
Название: Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства
Авторы: Товма, О.А.
Ключевые слова: управління;ділова репутація;підприємство;management;business reputation;enterprise;управление;деловая репутация;предприятие
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Товма О. А. Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 393-401.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто підходи до управління діловою репутацією, а також проаналізовано методи, принципи та інші параметри управління репутацією. Отримала розвиток концепція управління діловою репутацією на основі системного підходу.
Approaches for management of business reputation have been considered. Also methods, principles and other parameters of business reputation have been analyzed. A concept for management of business reputation, based on system approach, has progressed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18183
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(1)__57.pdf186.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.