Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовма, О.А.-
dc.date.accessioned2022-12-14T17:33:31Z-
dc.date.available2022-12-14T17:33:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТовма О. А. Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 393-401.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18183-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до управління діловою репутацією, а також проаналізовано методи, принципи та інші параметри управління репутацією. Отримала розвиток концепція управління діловою репутацією на основі системного підходу.uk_UA
dc.description.abstractApproaches for management of business reputation have been considered. Also methods, principles and other parameters of business reputation have been analyzed. A concept for management of business reputation, based on system approach, has progressed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectділова репутаціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectbusiness reputationuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectделовая репутацияuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади управління діловою репутацією підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__57.pdf186.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.