Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18183
Title: Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства
Authors: Товма, О.А.
Keywords: управління;ділова репутація;підприємство;management;business reputation;enterprise;управление;деловая репутация;предприятие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Товма О. А. Концептуальні засади управління діловою репутацією підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 393-401.
Abstract: Розглянуто підходи до управління діловою репутацією, а також проаналізовано методи, принципи та інші параметри управління репутацією. Отримала розвиток концепція управління діловою репутацією на основі системного підходу.
Approaches for management of business reputation have been considered. Also methods, principles and other parameters of business reputation have been analyzed. A concept for management of business reputation, based on system approach, has progressed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18183
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__57.pdf186.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.