Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18088
Title: Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств
Authors: Муштай, В. А.
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Муштай В. А. Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 232-237.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18088
ISBN: 978-617-7920-09-9
Appears in Collections:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_232-237.pdf170.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.