Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18088
Название: Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств
Авторы: Муштай, В. А.
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Муштай В. А. Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 232-237.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18088
ISBN: 978-617-7920-09-9
Располагается в коллекциях:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_232-237.pdf170.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.