Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуштай, В. А.-
dc.date.accessioned2022-12-14T10:07:11Z-
dc.date.available2022-12-14T10:07:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств. Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 26-30 квітня 2021 р. Харків: ХНТУСГ, 2021. С. 232-237.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7920-09-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18088-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.titleПідходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали П'ятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2021_232-237.pdf170.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.