Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1807
Назва: Організаційно-методичні аспекти обліку послуг виїзного кейтерингу на підприємствах ресторанного господарства
Organizational and methodological aspects of service accounting of off-premise catering in enterprises of restaurant industry
Автори: Акімова, Наталія Сергіївна
Наумова, Тетяна Анатоліївна
Бойченко, Наталія Вікторівна
Горбатюк, Наталія Миколаївна
Ключові слова: послуги;кейтеринг;ресторан;продукція;облікове відображення;услуги;кейтеринг;ресторан;продукция;отражение в учете;services;catering;restaurant;production;recording
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Акімова Н.С., Наумова Т.А., Бойченко Н.В., Горбатюк Н.М. Організаційно-методичні аспекти обліку послуг виїзного кейтерингу на підприємствах ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 73-86.
Короткий огляд (реферат): Виявлено основні тенденції розвитку підприємств ресторанного господарства в Україні. Розглянуто сутність, переваги та основні організаційні аспекти надання послуги виїзного кейтерингу підприємствами ресторанного господарства. Запропоновано шляхи удосконалення методики обліку послуг виїзного кейтерингу в сучасних умовах господарювання.
The main development tendencies of enterprises in restaurant industry of Ukraine were shown. As a result of essence investigation of concepts "restaurant industry", "publiccatering ", "restaurant business", it was determined that the most appropriate is usage of the internationally accepted terminology - "restaurant industry." The market of catering services was defined as a promising business line. The essence, advantages and main organizational aspects of the service of offpremises catering by enterprises of restaurant industry were discussed. The classification of off-premises catering services that provides adequate information necessary for the enterprise administration management wassupplemented. Proportion of catering services in the European market was defined. Methodical approaches to recording of off-premises catering services according to current economic conditions were developed. Ways of improving of restaurant industry service delivery to customers through the development and compliance of service standards were suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1807
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_9.pdf342.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.