Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18032
Title: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності діяльності підприємства
Other Titles: Branding as a factor in increasing the competitiveness of an enterprise
Authors: Драчевський, М. С.
Семененко, О. Д.
Пащенко, Д. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Півень, А. В.
Keywords: бренд;конкурентоспроможність;розробка бренду;вплив на споживача;вплив на підприємства;brand;competitiveness;brand development;consumer impact;enterprise impact
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Драчевський М. С., Семененко О. Д., Пащенко Д. С. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності діяльності підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 223-226.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Abstract: У статті наведено зростання ролі брендингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Навели інформацію на те, що же таке взагалі бренд, як його створити та утримати, як він впливає на споживачів на самі підприємства.
The article demonstrates the growing role of branding in ensuring the competitiveness of enterprises. They gave information on what is a brand in general, how to create and retain it, how it influences smugglers in the businesses themselves.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18032
ISBN: 978-617-7602-78-0
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-223-226.pdf880.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.