Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПівень, А. В.-
dc.contributor.authorДрачевський, М. С.-
dc.contributor.authorСемененко, О. Д.-
dc.contributor.authorПащенко, Д. С.-
dc.date.accessioned2022-12-14T06:47:39Z-
dc.date.available2022-12-14T06:47:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДрачевський М. С., Семененко О. Д., Пащенко Д. С. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності діяльності підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 223-226.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-78-0-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18032-
dc.description.abstractУ статті наведено зростання ролі брендингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Навели інформацію на те, що же таке взагалі бренд, як його створити та утримати, як він впливає на споживачів на самі підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article demonstrates the growing role of branding in ensuring the competitiveness of enterprises. They gave information on what is a brand in general, how to create and retain it, how it influences smugglers in the businesses themselves.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectрозробка брендуuk_UA
dc.subjectвплив на споживачаuk_UA
dc.subjectвплив на підприємстваuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectbrand developmentuk_UA
dc.subjectconsumer impactuk_UA
dc.subjectenterprise impactuk_UA
dc.titleБрендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeBranding as a factor in increasing the competitiveness of an enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-223-226.pdf880.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.