Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17999
Назва: Динамічний аналіз міцності дорожніх покриттів при нестаціонарному навантаженні
Інші назви: Динамический анализ прочности дорожных покрытий при нестационарном нагружении
Dynamic strength analysis of road covers at non stationary loading
Автори: Сметанкіна, Н. В.
Ключові слова: багатошарове дорожнє покриття;пружна основа;нестаціонарне навантаження;многослойное дорожное покрытие;упругое основание;нестационарная нагрузка;multilayer road cover;elastic foundation;non-stationary loading
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сметанкіна Н. В. Динамічний аналіз міцності дорожніх покриттів при нестаціонарному навантаженні. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 173 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2016. С. 99-103.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 173;
Короткий огляд (реферат): Запропоновано метод розрахунку на міцність багатошарового дорожнього покриття на пружній основі. Поведінка шарів розглядається з урахуванням деформацій зсуву та інерцій обертання нормального елемента у кожному шарі. Пружна основа моделюється згідно з гіпотезою Вінклера. Досліджено напружено-деформований стан дорожнього покриття з різними композиціями шарів.
Предложен метод расчета на прочность многослойного дорожного покрытия на упругом основании. Поведение слоев рассматривается с учетом деформаций сдвига и инерций вращения нормального элемента в каждом слое. Упругое основание моделируется согласно гипотезе Винклера. Исследовано напряженно-деформированное состояние дорожного покрытия с различными композициями слоев.
The strength calculation method for a multilayer road cover on the elastic foundation is offered. The behavior of layers is considered taking into account shear strains and rotation inertia of the normal element in each layer. The elastic foundation is modeled according to the Winkler hypothesis. The stress-strained state of the road cover with various compositions of layers is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17999
Розташовується у зібраннях:Випуск 173: Механізація сільськогосподарського виробництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_173_2016.pdf381.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.