Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17998
Назва: Системний підхід до управління продажами в інтернет-магазині
Автори: Краснокутська, Н.С.
Кардовська, Н.С.
Ключові слова: продажі;інтернет-магазин;управління;системний підхід;sales;Internet-shop;management;systematic approach;продажи;интернет-магазин;управление;системный подход
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Краснокутська Н. С., Кардовська Н. С. Системний підхід до управління продажами в інтернет-магазині. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 216-224.
Короткий огляд (реферат): Розроблено теоретичні положення управління продажами в інтернетмагазині з позицій системного підходу; визначено основні процеси та функції, що становлять зміст управління продажами в інтернет-магазині.
The article deals with theoretical concepts of sales management in the online store with a system approach and reveals the contents of the basic processes and functions of sales management in the online store.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17998
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(1)__33.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.