Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснокутська, Н.С.-
dc.contributor.authorКардовська, Н.С.-
dc.date.accessioned2022-12-13T17:53:56Z-
dc.date.available2022-12-13T17:53:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКраснокутська Н. С., Кардовська Н. С. Системний підхід до управління продажами в інтернет-магазині. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 216-224.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17998-
dc.description.abstractРозроблено теоретичні положення управління продажами в інтернетмагазині з позицій системного підходу; визначено основні процеси та функції, що становлять зміст управління продажами в інтернет-магазині.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with theoretical concepts of sales management in the online store with a system approach and reveals the contents of the basic processes and functions of sales management in the online store.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпродажіuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectInternet-shopuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectsystematic approachuk_UA
dc.subjectпродажиuk_UA
dc.subjectинтернет-магазинuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectсистемный подходuk_UA
dc.titleСистемний підхід до управління продажами в інтернет-магазиніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__33.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.