Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17998
Title: Системний підхід до управління продажами в інтернет-магазині
Authors: Краснокутська, Н.С.
Кардовська, Н.С.
Keywords: продажі;інтернет-магазин;управління;системний підхід;sales;Internet-shop;management;systematic approach;продажи;интернет-магазин;управление;системный подход
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Краснокутська Н. С., Кардовська Н. С. Системний підхід до управління продажами в інтернет-магазині. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 216-224.
Abstract: Розроблено теоретичні положення управління продажами в інтернетмагазині з позицій системного підходу; визначено основні процеси та функції, що становлять зміст управління продажами в інтернет-магазині.
The article deals with theoretical concepts of sales management in the online store with a system approach and reveals the contents of the basic processes and functions of sales management in the online store.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17998
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__33.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.