Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17890
Назва: Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги
Інші назви: Особенности внедрения маркетинговых коммуникаций в туристические услуги
Features of implementation of marketing communications in tourist services
Автори: Романюк, І. А,
Мандич, О. В.
Нікітіна, О. М.
Ключові слова: маркетинг;комунікації;туристичні підприємства;туристичні послуги;туристичний ринок;механізм;чинники;стратегія;маркетинг;коммуникации;туристические предприятия;туристические услуги;туристический рынок;механизм;факторы;стратегия;marketing;communication;tourism enterprises;tourism facilities;tourist market;mechanism;factors;strategy
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Романюк І. А, Мандич О. В., Нікітіна О. М. Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 174 «Економічні науки». 2016. С. 212-218.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 174;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено деякі аспекти теоретичної сутності маркетингу туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній діяльності. Обґрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлені основні чинники, що перешкоджають перегляду маркетингових стратегій.
В статье исследованы некоторые аспекты теоретической сущности маркетинга туристических услуг и особенности применения элементов маркетинга в туристической деятельности. Обоснован механизм внедрения маркетинга в деятельность туристического предприятия на современном этапе, который предполагает исследование и необходимость учета специфических черт туристического рынка. Выявлены основные факторы, препятствующие пересмотра маркетинговых стратегий.
The article examines some theoretical aspects of marketing essence of tourist services and application of marketing elements in tourism. Proved the mechanism of implementation of marketing activities in tourism enterprises at the present stage, which involves the study and the necessity of taking into account the specific features of the tourist market. The main factors that hinder the revision of marketing strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17890
Розташовується у зібраннях:Випуск 174: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26_174_2016.pdf280.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.