Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманюк, І. А,-
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorНікітіна, О. М.-
dc.date.accessioned2022-12-10T20:38:12Z-
dc.date.available2022-12-10T20:38:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоманюк І. А, Мандич О. В., Нікітіна О. М. Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 174 «Економічні науки». 2016. С. 212-218.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17890-
dc.description.abstractУ статті досліджено деякі аспекти теоретичної сутності маркетингу туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній діяльності. Обґрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлені основні чинники, що перешкоджають перегляду маркетингових стратегій.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследованы некоторые аспекты теоретической сущности маркетинга туристических услуг и особенности применения элементов маркетинга в туристической деятельности. Обоснован механизм внедрения маркетинга в деятельность туристического предприятия на современном этапе, который предполагает исследование и необходимость учета специфических черт туристического рынка. Выявлены основные факторы, препятствующие пересмотра маркетинговых стратегий.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines some theoretical aspects of marketing essence of tourist services and application of marketing elements in tourism. Proved the mechanism of implementation of marketing activities in tourism enterprises at the present stage, which involves the study and the necessity of taking into account the specific features of the tourist market. The main factors that hinder the revision of marketing strategies.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 174;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкоммуникацииuk_UA
dc.subjectтуристические предприятияuk_UA
dc.subjectтуристические услугиuk_UA
dc.subjectтуристический рынокuk_UA
dc.subjectмеханизмuk_UA
dc.subjectфакторыuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjecttourism enterprisesuk_UA
dc.subjecttourism facilitiesuk_UA
dc.subjecttourist marketuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послугиuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности внедрения маркетинговых коммуникаций в туристические услугиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of implementation of marketing communications in tourist servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 174: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26_174_2016.pdf280.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.