Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17890
Title: | Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги |
Other Titles: | Особенности внедрения маркетинговых коммуникаций в туристические услуги Features of implementation of marketing communications in tourist services |
Authors: | Романюк, І. А, Мандич, О. В. Нікітіна, О. М. |
Keywords: | маркетинг;комунікації;туристичні підприємства;туристичні послуги;туристичний ринок;механізм;чинники;стратегія;маркетинг;коммуникации;туристические предприятия;туристические услуги;туристический рынок;механизм;факторы;стратегия;marketing;communication;tourism enterprises;tourism facilities;tourist market;mechanism;factors;strategy |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Романюк І. А, Мандич О. В., Нікітіна О. М. Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 174 «Економічні науки». 2016. С. 212-218. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 174; |
Abstract: | У статті досліджено деякі аспекти теоретичної сутності маркетингу
туристичних послуг та особливості застосування елементів маркетингу в туристичній
діяльності. Обґрунтовано механізм впровадження маркетингу в діяльність туристичного
підприємства на сучасному етапі, який передбачає дослідження та необхідність
врахування специфічних рис туристичного ринку. Виявлені основні чинники, що
перешкоджають перегляду маркетингових стратегій. В статье исследованы некоторые аспекты теоретической сущности маркетинга туристических услуг и особенности применения элементов маркетинга в туристической деятельности. Обоснован механизм внедрения маркетинга в деятельность туристического предприятия на современном этапе, который предполагает исследование и необходимость учета специфических черт туристического рынка. Выявлены основные факторы, препятствующие пересмотра маркетинговых стратегий. The article examines some theoretical aspects of marketing essence of tourist services and application of marketing elements in tourism. Proved the mechanism of implementation of marketing activities in tourism enterprises at the present stage, which involves the study and the necessity of taking into account the specific features of the tourist market. The main factors that hinder the revision of marketing strategies. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17890 |
Appears in Collections: | Випуск 174: Економічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
26_174_2016.pdf | 280.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.