Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17596
Название: Дослідження атрибутів корпоративної культури торговельного підприємства
Авторы: Селютін, В.М.
Боюнець, Ю.О.
Ключевые слова: корпоративна культура;атрибути корпоративної культури;торговельне підприємство;дослідження;corporate culture;attributes of corporate culture;trading company;research;корпоративная культура;атрибуты корпоративной культуры;торговое предприятие;исследование
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Селютін В. М., Боюнець Ю. О. Дослідження атрибутів корпоративної культури торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 358-367.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано необхідність формування атрибутів корпоративної культури з метою підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Досліджено особливості прояву корпоративної культури ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна».
In the article was justified the necessity of forming attributes of corporate culture in order to improve the competitiveness of commercial enterprises. Were investigated the manifested features of corporate culture of Ltd. «Metro Cash & Carry Ukraine».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17596
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__53.pdf278.8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.