Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелютін, В.М.-
dc.contributor.authorБоюнець, Ю.О.-
dc.date.accessioned2022-12-08T19:46:34Z-
dc.date.available2022-12-08T19:46:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСелютін В. М., Боюнець Ю. О. Дослідження атрибутів корпоративної культури торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 358-367.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17596-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність формування атрибутів корпоративної культури з метою підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Досліджено особливості прояву корпоративної культури ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна».uk_UA
dc.description.abstractIn the article was justified the necessity of forming attributes of corporate culture in order to improve the competitiveness of commercial enterprises. Were investigated the manifested features of corporate culture of Ltd. «Metro Cash & Carry Ukraine».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectатрибути корпоративної культуриuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectattributes of corporate cultureuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectкорпоративная культураuk_UA
dc.subjectатрибуты корпоративной культурыuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.titleДослідження атрибутів корпоративної культури торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__53.pdf278.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.