Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17574
Назва: Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування
Автори: Мітяєва, Т.Л.
Ключові слова: споживачі;поведінка;продукти швидкого приготування;ринок;consumers;behavior;fast food;market;потребители;поведение;продукты быстрого приготовления;рынок
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мітяєва Т. Л. Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 339-343.
Короткий огляд (реферат): Досліджено ринок продуктів швидкого приготування, вивчено поведінку споживачів та розроблено рекомендації щодо позиціонування за основними характеристиками продуктів.
Research of the quick-cooking products market of foods is conducted, the consumers’ behaviour is studied and positioning by the basic characteristics of products is conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17574
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__50.pdf228.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.