Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітяєва, Т.Л.-
dc.date.accessioned2022-12-08T18:22:52Z-
dc.date.available2022-12-08T18:22:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМітяєва Т. Л. Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 339-343.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17574-
dc.description.abstractДосліджено ринок продуктів швидкого приготування, вивчено поведінку споживачів та розроблено рекомендації щодо позиціонування за основними характеристиками продуктів.uk_UA
dc.description.abstractResearch of the quick-cooking products market of foods is conducted, the consumers’ behaviour is studied and positioning by the basic characteristics of products is conducted.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectпродукти швидкого приготуванняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectfast fooduk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectповедениеuk_UA
dc.subjectпродукты быстрого приготовленияuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.titleПоведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__50.pdf228.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.