Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17503
Назва: Обґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівл
Автори: Забродська, Г.І.
Ключові слова: показники;оцінка;вплив;чинники;людський фактор;підприємства роздрібної торгівлі;indicators;rating;influence;factors;human factor;retail trade enterprises;показатели;оценка;влияние;факторы;человеческий фактор;предриятия розничной торговли
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Забродська Г. І. Обґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 312-319.
Короткий огляд (реферат): Розроблено систему показників, у межах якої виділено підсистеми оцінки зовнішніх чинників різного рівня та внутрішніх чинників залежно від спрямованості впливу.
The system of indexes, consisting of subsystem of external factors of different level and internal factors depending on the orientation of influence, is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17503
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__46.pdf255.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.