Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗабродська, Г.І.-
dc.date.accessioned2022-12-08T13:09:44Z-
dc.date.available2022-12-08T13:09:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗабродська Г. І. Обґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 312-319.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17503-
dc.description.abstractРозроблено систему показників, у межах якої виділено підсистеми оцінки зовнішніх чинників різного рівня та внутрішніх чинників залежно від спрямованості впливу.uk_UA
dc.description.abstractThe system of indexes, consisting of subsystem of external factors of different level and internal factors depending on the orientation of influence, is developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectлюдський факторuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectindicatorsuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjecthuman factoruk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectпоказателиuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.subjectвлияниеuk_UA
dc.subjectфакторыuk_UA
dc.subjectчеловеческий факторuk_UA
dc.subjectпредриятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleОбґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__46.pdf255.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.