Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17503
Title: Обґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівл
Authors: Забродська, Г.І.
Keywords: показники;оцінка;вплив;чинники;людський фактор;підприємства роздрібної торгівлі;indicators;rating;influence;factors;human factor;retail trade enterprises;показатели;оценка;влияние;факторы;человеческий фактор;предриятия розничной торговли
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Забродська Г. І. Обґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 312-319.
Abstract: Розроблено систему показників, у межах якої виділено підсистеми оцінки зовнішніх чинників різного рівня та внутрішніх чинників залежно від спрямованості впливу.
The system of indexes, consisting of subsystem of external factors of different level and internal factors depending on the orientation of influence, is developed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17503
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__46.pdf255.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.