Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17395
Назва: Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі
Автори: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: маркетинг;торговельна мережа;роздрібна торговельна мережа;ефективність;marketing;trade network;retail trade network;efficiency;торговая сеть;розничная торговая сеть;эффективность
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 261-268.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання оцінки ефективності маркетингових програм на підприємствах роздрібної торговельної мережі та визначено основні показники, що характеризують функціонування системи маркетингу на підприємстві.
Consider the question of estimation of efficiency of the marketing programs on the enterprises of retail point-of-sale network basic indexes which characterize functioning of the marketing system on an enterprise are certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17395
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (15) Ч2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_1(2)__39.pdf251.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.